stuuupid heads

Alltså kan någon tala om för mig vad problemet är hos folk. Ska inte dra alla över en kam, verkligen inte. Men ni som snackat om mig kanske borde ta åt sig. Jag blir så sjukt less på hur mycket folk snackar, och grunden till den "information" de tros ha bygger på fördomar. För det första så känner ni knappt mig. Ni vet inte hur jag är som person. Om jag kommer att ta åt mig eller skaka av mig. Hur jag tycker och tänker. Ni vet liksom ingenting. De enda som vet är mina vänner, för de KÄNNER MIG. Tillskillnad från er. Vad triggar igång eran mun att babbla massa random shit som inte stämmer på något sätt liksom? Vid sånna här tillfällen vill jag bara fylla nitton. Då drar jag till Los Angeles och satsar på en karriär där inom musiken. Vill bara bort. Sålänge isolerar jag mig/pratar jag bara med dem jag tycker förtjänar't. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0