OH ITS WHAT YOU DO TO ME

har lugnat ner mig lite nu, sitter o sjunger (gudsåovanligt) och håller på att ladda ner O.C! kommer ihåg när jag var världens O.C freak och kunde aldrig sluta titta.. gud vad det känns som om jag följer/följt alla serier..
One Tree Hill, O.C, Gossip Girl(1,2,3,4), Desperate Housewives, Vampire Diaries, CSI NY för att bara nämna några. Ikväll ska jag på danskväll i hökarängens skola. Ska bli kul, förutom att jag kan inte dansa bugg och sånt så jädra bra, men försöka skadar väll inte. Hade velat följa med och ta en titt till på rytmus, men detta är ju obligatoriskt så detta går före antar jag. Har inte så mycket mer att säga!


/peace out 


Tumblr_ledj8q2q6t1qf2rxmo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0