hejhoppgummisnopp

Blev sjukt suktad av att läsa sandras inlägg :( vill bli frisk, vill shoppa!
Jag beeeeer att jag ska vara frisk imorgon..eller iallafall lite friskare så jag kan pallra mig iväg till farsta för att shoppa. Något smått bara för att pigga upp mig själv. Jag har varit sjuk i en vecka, en vecka utan att ha gjort någonting. Jag ser mig själv som en social person och trivs att vara med människor och umgås, jag gillar inte att vara själv. Därför blir jag nästintill galen när jag hela den här veckan har suttit hemma för mig själv med endast mina katter som sällskap. Inte för att det är något fel på dem.............Tänk seriöst om det kunde plinga på dörren och när jag öppnar står det en påse där, fylld med smycken och något fint klädesplagg eller bara någon tjock tidning att bläddra i, ja någon sorts överasskning. Det skulle vara något. Keep dreaming Johanna.


Kommentarer
Postat av: Daniela

okej, hoppas du piggnar till snart igen då :/ hur gåre med skola och fotboll då? :) kramis.

2011-02-12 @ 13:32:32
URL: http://singoutloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0