givemeasign

Hola bloggen!

Kom nyss hem och ja, jag är helt slut. Plus att jag inte hade med mig pengar så jag höll på att dö av törst, men niklas var schyrre och delade med sig hah, räddarn i nöden!! Anyways, de var väll rätt okej de där haha.. förutom att sån dans är inte riktigt min grej men det var kul!
Ja.. finns inte så mycket att säga. JO juste! Hade nationella prov idag också och det kändes riktigt bra, väldigt soft dag, och det tackar man aldrig nej till. Imorgon blir det teater, samt lite plugg och på kvällen får vi se vad som händer, har för mig att de va någonting.. Nej nu ska jag avrunda..Ska hoppa in i ducshen sen sova faktiskt! Godnatt på er! ♥


jag och min babe!


Kommentarer
Postat av: Daniela

okej vi tog typ hundra bilder sandra och varför du välja just denna kvinna? icke fin på mig men släng upp dem andra också! :) <33333333333333 loveyah!

2011-02-11 @ 11:17:23
URL: http://singoutloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0