besökare rullar på som de ska, ge går bra nu!

Fin statistik vi har måste jag få säga. Iallafall så är jag så jäävla mätt! Har ätit så sjukt mycket, i farsta och här hemma! Fick med mig ett par pilot brillor hem från indiska, satt riktigt snyggt och de kommer nog bli fräääna i sommar, samt kors örhängen och ett par snygga stringisar! nice nice, hur sånt kan få dig på galet bra humör är ju stört... och lite tjejigt kanske. Tänkte avrunda här och nu och bara medela att nationella provet gick tydligen asbra för mig (a-delen) och sedan kändes det grymmt när jag lämnade in mitt svenska c prov. Hoppas på mvg, satsare som man är.

ska någondag eventuellt nästa vecka fixa mitt hår lite också, en liten makeover.. behövs känner jag..
Pussisar



sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0