så där jätte seriöst.

Tjenis penis! Sandra och johannnaaaaa här. Jag ( sandra ) kom precis hit till johanna. Känner mig dum för jag är ganska så sen. Men vad skall man göra? :p Idol - finalen står på teve och dem typ DISSAR JAY man ba wtf :o  Men situation är oklar för tilölfället. Tur att det är VI som i sammhället har en röst till deras fagra framtid. Så därför uppmanar jag er ikväll. Att tänka på jay och minnah. Skänka en krona och en röst till deras framtida karriär baserad på en otrolig resa igenom universums underbara möjligheter inom show business. Jag själv vill bli den nya britny spars. Men vad skall man göra i detta universe. ? Hmm... endast gud vet svaret, Turt att man skall gå till ottan i morgon ( tidig gryning ) och be en bön. Då vet man också resultatet av kvällens final. Hmmm.. undra vad som skall ske i detta nuvarande läge. Ja. Gud skänk mig ett svar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0