NEED 2 SLEEP

är skit trött nu. Kan bero på för att jag inte sovit bra på typ. FLERA DAGAR!
Johanna har uppdaterat flitigt men nu jävlar ska jag komma ikapp. Har fixat designen lite nu också. Mycket finare än den som var, så är lite stolt. Men mycket kommer att fixas givetvis. Men det här är liksom de vi har att erbjuda just nu. ( hho) ska träffa johannis på fredag, efter teatern. På lördag typ se bio med celina och söndag läsa massa äckliga repliker inför dramaklassens ( jag går i drama klass ) årliga julshow. Fy i helvette vad jag inte vill ha en jävla show, men whatever. I'll be fine. Lägger upp lite bilder så ni har något att glo på.

Puss på er. Godnatt
kramiz / sundrw








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0